19.10.08

Jesjesjeeeees!!!

Ei, hihkumisen syynä ei ole mikään ihanainen käsityö vaan kengät :) Olen varmaan koko tämän vuoden haaveillut T-remmikengistä. Budjetti ei anna myöden ostaa niitä uutena, kirpparillakin on ollut vain vääränkokoisia tarjolla. Eilen olin pitkästä aikaa Nokialla Nova-hyllykirpparilla. Löysin jo yhdet punertavat T-remmikengät ja puhisin äidilleni, että AINA ne on kirpparilla väärää kokoa. Mutta pari pöytää eteenpäin ja siellä ne odottivat: oikean kokoiset mustat T-remmikengät! Tuli varmaan muille kirpparin asiakkaille selviksi kuinka onnellinen olin löydöstäni :) Kirpparikäynti oli muutenkin onnistunut, ainakin kenkien osalta. Ostin kolmet kotimaiset kengät ja maksoin näistä kaikista yhteensä 13 euroa. Ja tässä ovat eiliset kenkäostokseni:
Janita-merkkiset remmikengät, Tuomi-kengän ihanuudet ja Rintamaan Duckies-kengät. Nuo eläinkuosiset Duckies-kengät näyttävät aikas miehekkäiltä kahden muun kenkäparin rinnalla. Mutta näistäkin kengistä olen haaveillut kauan ja nyt sattui löytymään vielä ihanalla kuosilla. Ja sinne kirpparille muuten jäi punaiset Duckies-kengät :)
Koska koitan pitää mielessä, että tämä on ensisijaisesti käsityöblogi, niin änkesin kuvaan juuri valmistuneet Revontuli-sukat. Pitsimalli on sama, mitä aina käytän. Elli nimesi mallin Meeri-sukiksi, koska olen mallin oppinut Meeri-nimiseltä mummultani. Tämä pari on nyt Revontuli-nimellä, koska revontulet tuli tuosta värityksestä mieleen.

1 kommentti:

Salaneuloja kirjoitti...

Mulle pitää aina olla kantaremmi, muuten eivät sandaalit pysy jalassa. Tavalliset kengät kyllä pysyvät.