19.3.07

Blogi-lamaannus

Hamsteroinnin jälkeen on bloggailukin jäänyt vähiin. Osallistun kyllä hamstereiden pudotuspeleihin. Sinne olen käynyt raportoimassa langan kulutusta, mutta tammi-helmikuun kulutuksista olen vielä kaukana. Ensin neuloin kasan hahtuvahousuja, sitten jämähdin Vaaka-tilkkujen neulomiseen. Nyt on kesken yhdet hahtuvahousut. Eilen sain kokosin valmiiksi yhden Vaaka-peiton ja aloitin heti seuraavan kokoamista. Olen siis tilkkujen vastaanottaja ja vaikka saan kivasti tilkkuja jaettua muillekin koottavaksi, niin aina niitä jokunen sata on nurkissa :) Melkein 4 v poikani on innolla auttamassa tilkkujen kanssa, tekee siistejä tilkkupinoja värien mukaan ja on apulaisena sommittelussa.
Neule- ja blogilamaannuksen syynä on se, että olen ommellut pitkästä aikaa. Osa ihan työjuttuja kuten 12 trikoohaalaria tanssinäytökseen. Osa taasen pelkkää harrastamista eli keskosvaatteita Vaakalle ja samaan tarkoitukseen aluslakanoita ja kasseja.
Lankakauppaan ei ole tehnyt mieli. Lankaosastoilla olen käynyt, mutta ei ole ollut vaikeuksia lähteä pois. Hieman kiinnosti Lidlin kirjava puuvillalanka mainoksen perusteella, mutta onneksi lähelläni ei ole kyseistä putiikkia :) Huhtikuun puolivälissä oleva Tallinnan risteily voi lopettaa langanostolakkoni. Tai jos ostan lankaa vain muille tilausten mukaan, niin eihän se tuhoa omaa lakkoani?!

Ei kommentteja: