12.12.06

Yksi joululahja valmiina :)




Kuvassa siis virkattu kukkanen, joka menee miehen siskolle. Toivottavasti hän ei löydä blogiani ennen joulua :) Kukkanen on virkattu Pluche-langasta, josta tein hänelle pipon ja lapaset jo aikaisemmin. Ajattelin että kukkanen sopii koristeeksi kolmiohuiviin, jonka virkkasin karvalangasta. Eli kukkanen yhdistää huivin sopivaksi setiksi pipon ja lapasten kanssa.
Muuten on joululahjatekemiset jäissä, kun tupsahti villahousutilaus. Ja ensi viikonlopuksi pitäisi ehtiä neulomaan pipoja ja lapasia myyntiin. Ensin olen Nokian kotiseutumuseolla eli Hinttalassa joulumarkkinoilla ja sitten pidämme äitini ompelimossa avoimia ovia sunnuntaina. Huuh, kai ne lahjaneulomukset jää taas viime hetkiin. Kerran olen neulonut sukkaa siihen saakka kunnes piti mennä joulupöytään :) Ja ne sukat kyllä ehtivät illaksi pakettiin.

1 kommentti:

Salaneuloja kirjoitti...

Mä olen kuule painanu miljoonaa menemään täällä sun blogissas ja jättäny kommentteja sinne sun tänne. Mä yritän mennä aikajärjestyksessä, vaikken aina niin teekään.